urbek5


Welkom op het blog van Urbek5.

Dit blog geeft een indruk van onze urbex avonturen.

Wij zijn 4 enthousiaste mensen die graag in oude gebouwen fotograferen en de geschiedenis van deze gebouwen proberen vast te leggen. Vooral industrieel erfgoed is erg intrek. Als je op zo'n locatie bent voel je als het ware wat er is gebeurd in het verleden. Wij gaan er dus ook voor om zo veel mogelijk vast te leggen op de gevoelige plaat.

Urbek5

urbek5 members

urbek5 members

zondag 23 oktober 2011

Verlaten Bodega




Bij toeval ontdek ik dat er op ons vakantie eiland een verlaten Bodega ligt. De foto’s laten een kathedraal-achtige hal zien vol met enorme tanks; heel indrukwekkend. Daar moet ik gewoonweg naar toe. Zo’n 25 jaar geleden stopte hier de productie. Het complex had destijds een capaciteit van 3 miljoen liter weet ik van een filmpje op youtube uit 1929. Ik heb mailcontact met een man uit Zwitserland die er recent is geweest en hij zegt dat er aan de achterkant een ingang is. Een dikke week later sta ik in de hal met de vaten, 130 stuks in totaal. Heel bijzondere locatie om te mogen fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten